Celerový pečený chlebíček z omelety

1 minuta čtení

Celer je velmi zdravá zelenina s mnoha pozitivními přínosy pro lidský organismus. Bát se ho nemusíte ani v době, kdy držíte ketonovou nebo nízkosacharidovou dietu. Jídlo je vhodné od 1. fáze keto diety.

949284baea1e988bda0652bd64383c3a eva-sroka

Jídlo je vhodné od 1. fáze ketonové diety.

Co budete potřebovat (1 porce)

  • 1 odměrku omelety
  • 1 bílek
  • prášek do pečiva
  • 40 g celeru
  • petrželku nebo pažitku
  • lněné semínko na ozdobu
  • sůl

Postup

Necelou odměrku omelety rozmíchejte v 50 ml studené vody. Osolte. Jeden bílek vyšlehejte a lehce vmíchejte do směsi. Přidejte špetku prášku do pečiva. Nastrouhejte na jemno 40 gramů celeru a přimíchejte společně s nasekanou petrželkou nebo pažitkou. Chlebíčky posypejte hrubou solí, lněným semínkem a pečte při 200°C 20-25 minut na pečícím papíru.

Pomohl Vám tento článek?

eva-sroka
Autor článku
Eva Sroka
Zobrazit další články autora

Odbornice v oblasti PR a marketingu. Vystudovala sociální a masovou komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Zkušenosti má z oblasti externí, interní a on-line komunikace, v řízení lidských zdrojů, CSR nebo pořádání událostí. Eva Sroka působila 18 let v největší české PR agentuře, kde se následně stala jedním z partnerů. Řídila komunikaci řady klientů v privátní oblasti. Nějaký čas působila také jako vedoucí oddělení komunikace Českého rozhlasu. Od roku 2017 se specializuje na komunikaci nízkosacharidového stravování.

Naše další články

KetoMix asijský okurkový salát 2 minuty čtení

Letní low carb saláty

Níže uvedené recepty jsou již vhodné od 1. fáze. Asijský okurkový salát Co budete potřebovat na 1 porci? KetoMix bylinkový…